Leto, kde si!

     Posledné dni sú upršané a dokonca a škaredé. Keď si predstavím teplý slnečný víkend, ktorý som si po dlhej dobe konečne vychutnala plnými dúžkami, tieto upršané dni mi začínajú spôsobovať migrénu. Už som začínala veriť tomu, že prišlo leto. Špacírka po meste, kávička na teraske, sandáliky na nohách... Myslela som, že apríl bude taký zradný, no zrejme máj tiež nie je ešte záruka.
     S teplými dňami, prišlo aj letné oblečenie, na ktoré som sa už skutočne tešila. Prekvapená som ostala zmenou veľkosti oblečenia. Zimné zásoby zanechali na mne značne známky. Ale tým, že som sa už aktívne začala venovať športu, verím, že sa všetko vráti do starých koľají.  Teda dnes, keď som už bola druhýkrát na bicykli, cítim sa podstatne odľahčená :D.



     Každý, kto ma pozná, vie že mi šport veľmi nevonia. Paradoxne moja polovička šport miluje. Teda doma to vyzerá asi takto. On každý deň športuje, či už behá, cvičí alebo hrá futbal. Ja každý deň po práci sa poriadne najem, osprchujem a strávim zvyšok dňa pozeraním TV-seriálov, varením alebo inými v celku pohodlnými aktivitami. Ale keď sa na to dívam z inej strany, pociťujem neustálu únavu a vyčerpanie, preto zrejme budem nútená začať sa hýbať a športovať, lebo takýmto životným štýlom to ďaleko nedotiahnem. Každopádne nie som ten typ, ktorý bude chodiť do spoteného fitka. Keď sa už mám hýbať, tak nech to je na čerstvom vzduchu. Teda práve som sama sebe vsugerovala, že akonáhle uzavriem všetky školské povinnosti, budem sa snažiť každý deň aspoň čo to urobiť pre to, aby som sa dala do poriadku. Snáď sa prebudím a do leta skočím plná energie a sviežosti, vychutnať si všetko, čo leto ponúka.





CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Instagram

Follow Me: