Zima, zima a opäť zima

     Zima pretrváva a snežiť neprestáva. Zima ako je táto tu už roky nebola. Kto tento rok zaváhal a nezačal zimnú sezónu v lyžiarskych strediskách, si teraz môže biť hlavu o múr. Potenciál tejto zimy sme využili aj my. Po dvoch rokoch som sa konečne ocitla na lyžovačke. V susednom Poľsku je množstvo stredísk na výber. Nakoľko to máme bližšie a cenovo dostupnejšie ako v Tatrách, preferujeme Poľsko. Zima na východnom Slovensku je pomerne tuhá a mrazivá. Lyžovať pri -21°C nie je vôbec sranda. Bola som zmrznutá ako zmrzlina. Necítila som si ani nohy,ani ruky, ani nos či zvyšok tváre. Museli sme to v ten mrazivý deň zabaliť a ísť domov. Naopak pár dni na to, sme lyžovali za priaznivejšej zimy. :D  A to už stálo zato.


     Zima nie je práve moje najobľúbenejšie ročné obdobie. Neustále sa obliekať, následne vyzliekať. Cítim sa ako medveď, ktorý sa s toľkými vrstvami oblečenia nemôže ani pohnúť. To, čo ale na zime milujem sú zimné aktivity, lyžovanie či snowboardovanie. Čo sa týka lyžovania, patrím medzi zdatných lyžiarov. Lyžujem od mojich 9 rokov. Za tie roky som svoje kvality pomerne vycibrila. Novinkou bolo pre mňa postaviť sa na snowboard. Mať pripútané obe nohy ku doske mi dalo dosť zabrať. Napriek tomu som sa počas posledných pár rokov naučila zjazdiť svah aj na doske. Pri pohľade na moju jazdu na snowboarde určite nezhodnotíte, že som práve profesionál. No snažím sa to každým rokom zdokonaliť. Je to už iba o cviku. Keďže s lyžovaním seknúť úplne nechcem, väčšinou si to striedam. Raz vezmem lyže na druhýkrát zas snowboard. Páči sa mi to ako na snowboarde tak aj na lyžiach, a práve preto nie som ochotná sa vzdať ani jedného.Niekedy to riešim podľa partie. Keď sú viacerí na lyžiach nechcem zaostávať a beriem si tiež lyže. Naopak, ak sme partia na doskách, tak pravdaže držím krok s partiou.  
    Práve teraz mám za sebou pár krásnych dní na svahu. Keďže za posledné dva dni u nás parádne nasnežilo, dúfam že tohto ročnej lyžovačke ešte tak skoro neodzvoní. Pocit, keď prídete z čarovnej lyžovačky, unavení z vykonaného športu a zdravo vymrznutí, je skutočne na nezaplatenie. Práve preto sa každý rok teším na tieto zimné radovánky.














































CONVERSATION

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Instagram

Follow Me: