My first pair of Yeezy

     Kde by som začala. Štýlové modely obuvi od Kanye Westa sme sledovali s mojím priateľom ešte, keď Kanye spolupracoval s Nike. Parádne modely sa v našom okolí vyskytovali iba formou lacnej napodobeniny. Síce tenisky boli sledované predovšetkým u chalanov, no samu ma veľmi ohúrili. Pre mňa najlákavejší model z jeho kolaborácie s Nike bol jednoznačne NIKE AIR YEEZY 2 "RED OCTOBER". Kanyho nasledujúca spolupráca s konkurenčnou značkou ADIDAS ma oslovila o to viac.


     Prvý model bol zhliadnutý v roku 2014. Myslím, že nebudem hovoriť len za seba, ale doposiaľ každé jedny tenisky z Kanyeho kolekcie od Adidasu boli fenomenálne. Táto "štýlovka" pohltila celý svet. No pokiaľ nemáš zvyšných 400 € tvoje šance na to mať aspoň jeden z týchto modelov, sú fakt mizivé. Nehovoriac o tom, že ani peniaze ti len tak ľahko tieto tenisky nezaručia. Adidas totiž tieto modely nemá permanentne v predaji. To znamená, že v žiadnom obchode ich nenájdeš vystavené v predajni. Otázkou je, ako k nim normálny smrtelník príde? Tak aspoň tak laický vám to vysvetlím. Tieto tenisky samé o sebe nie sú až také drahé. Ich predajná cena je od 200 do 300 €. Háčik je v tom, že daný model je vyrobený v limitovanom počte. Release je spustený vo vopred uvedený dátum počas roka. Adidas tak ponúka každému jednému rovnakú šancu k získaniu týchto jedinečných tenisiek. Tenisky sa dajú kúpiť, teda online, na oficiálnej stránke Adidasu a vybraných weboch, ktorým to Adidas dovoľuje. Zakúpiť si tieto tenisky môžete aj u tzv. RESELLEROV, ktorí ich ponúkajú za priam šialené ceny. 
     A tým sa dostávam k tomu, ako som k nim prišla ja. V sobotu 17.decembra som sa zobudila o 9:40 ráno. Pohľad na môjho drahého bol celkom zaujímavý. Sedel za stolom, na ktorom boli rozložené 3 notebooky, 3 iphony a ipad. Uprene sledoval obrazovky týchto zariadení. Na každej obrazovke svietil ten istý text. A to: "Ste v poradí, neobnovujte stránku, v prípade, že Vás vyberú hodí Vás to k voľbe veľkostí." Adidas to vymyslel celkom spravodlivo, je to fakt o šťastí a možnosti sú pre každého rovnaké. Kým som sa spamätala, o čo ide, moja polovička mi to celé ozrejmila. Môj šikovný frajer, si privstal s tým, že sa blížia jeho narodeniny a Yeezy by boli originálnym darčekom. S malou nádejou porozkladal všetky naše čarovné elektronické zariadenia, aké sme len doma mali. Následne sme už len spoločne čakali, čo sa bude diať ďalej. Popravde ani jeden z nás neprikladal žiadnu nádej tomu, že by sa nám pošťastil aspoň jeden pár. Po 45 minútach som spozornela na výkrik: "Sme tam!" Neuveriteľný stres z tejto jedinečnej možnosti sa prejavil u nás oboch. Bojovali sme s výberom veľkostí, nakoľko stránka bola preplnená ľuďmi a bolo ťažké vychytať vôbec nejakú veľkosť. Napokon sa nám to podarilo a s príchodom emailu, ktorý potvrdil našu objednávku sme tomu začali obaja veriť. No, čo bolo maximálne neuveriteľné, že sa na nás šťastie usmialo rovno dvakrát a my sme mali možnosť na kúpu ešte jedného páru Yeezy V2 350 v práve našej veľkosti. Do konca dňa, sme sa nevedeli spamätať z toho, že čoskoro nám domov dorazia vysnívané tenisky z kolekcie Yeezy. 

     V priebehu nasledujúcich dní padla aj myšlienka tenisky predať a zarobiť na tom niečo.No pravdepodobne to bola naša prvá aj posledná možnosť tieto tenisky vlastniť. Túto príležitosť sme práve preto využili, predsa nosiť tenisky, ktoré trendom na celom svete, nie je vôbec málo.

CONVERSATION

2 komentárov:

  1. v názv je FIRST, znamená to že bude aj SECOND PAIR ? super članok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šťastie budeme určite skúšať, uvidíme či sa nám to podarí:) Ďakujem

      Odstrániť

Instagram

Follow Me: